Thursday, January 5, 2012

New year, new style

Hello, I hope 2012 started out great for you!
Üdv, remélem, 2012 jól kezdődött mindenkinek!

So far, in this blog I almost only had unprocessed photos - that's how I started with photography: simply to capture a moment and only do basic editing with the photo, like cropping or adjusting contrast. That was all what I did for a long time, to show through a picture what I have seen in reality.
Eddig ebben a blogban szinte csak átdolgozatlan képeim vannak - így kezdtem a fotózást: egyszerűen lekaptam egy pillanatot, és csak alapvető szerkesztést végeztem a fotón: elvágtam, vagy beállítottam a kontrasztot. Mindössze ennyit csináltam elég sokáig; azt mutattam meg a képeken keresztül, amit a valóságban láttam.

A few months ago it was a photo of a cat when I first got really excited about creating something new out of my pictures, and now I can just spend hours with playing around with them, it's so much fun!
Néhány hónapja egy macskafotó izzított be, hogy valami újat kreáljak a képeimből, és mostanában képes vagyok órákat eljátszadozni velük, remek szórakozás!

Enjoy them too! (Besides becoming artsy, I do keep travel photography as well, because probably you might want to see how places actually look like)
Leljétek benne örömötöket Ti is! (A művészkedés mellett megtartom a valósághű utazási fotózást is, mert valószínűleg azt is látni akarjátok, hogy néznek ki ezek a helyek igazából)

The following pictures were taken took in 2010 November, in Ghent (Belgium) when I performed at the Brugges Festival of World Music, and we had the rehearsals in this other gorgeous city.  Whenever I had an hour or two, I would run out to the city with my little camera.
Ezeket a képeket 2010 novemberében lőttem Ghentben (Belgium), amikor a Brugges Világzenei Fesztiválon léptem fel, és ebben a másik csodaszép városban próbáltunk. Amikor csak volt egy-két szabad órám, kirohantam a városba a kis gépemmel. 

Old house in Ghent


Ghent Autumn - 1

And there's more to come!
És lesz még több!











Buy prints, posters, iPhone covers etc:
Képeslapok, poszterek, iPhone-fedőlapok, stb: